9 Gratis Games in mei voor Amazon Prime Gaming 🎮

May 02, 2024 2:00 PM

Amazon Prime Gaming verrast ons in mei met een aanbod van maar liefst negen gratis games, waaronder titels als Fallout 3 en LEGO Star Wars 3: The Clone Wars. Leden van Amazon Prime kunnen deze maand uitzien naar een selectie aan gratis inhoud, wat niet alleen games omvat maar ook extra spelinhoud en speciale aanbiedingen zoals de Game of the Year Edition van Tomb Raider. Dit naast het feit dat de populaire streamingdiensten van Amazon Prime, zoals Prime Video en muziekstreaming, onderdeel zijn van de abonnementsservice. Het hoogtepunt is uiteraard Fallout 3, een geliefde klassieker in de RPG-genre. Voor degenen die liever puzzels oplossen, biedt Dark City: International Intrigue een boeiend mysterie-avontuur. Naast gaming-inhoud profiteren gebruikers ook van gratis verzending en toegang tot exclusieve deals, vooral tijdens de Amazon Gaming Week. Bovendien kunnen gebruikers van de cloud-gamingdienst Amazon Luna rekenen op extra titels, waaronder Fallout: New Vegas en de LEGO Star Wars Complete Saga.

Kan ik Amazon Prime Gaming gratis uitproberen?

Ja, er is een aanbieding waarbij je Amazon Prime een maand lang gratis kunt uitproberen en in die periode de Prime Gaming-inhoud zonder extra kosten kunt claimen.

Fallout 3 is een actie-RPG die plaatsvindt in een post-apocalyptische open wereld. Het is ontwikkeld door Bethesda Game Studios en voor het eerst uitgebracht in 2008. De Game of the Year Edition bevat alle vijf uitbreidingspakketten die de gameplay en de verhaallijn verder uitdiepen. De invloed van Fallout 3 op het RPG-genre is aanzienlijk, en de game wordt vaak geprezen voor de uitgestrekte wereld, diepe verhaallijn en de vrijheid die spelers hebben om hun eigen verhaal binnen het spel te creëren.