AAA RPG gevestigd in de wereld van Avatar: The Last Airbender bevestigd

Oct 03, 2024 1:00 PM

Avatar: The Last Airbender krijgt zijn eerste AAA-game, een actie-RPG ontwikkeld door Paramount Game Studios en Saber Interactive. Deze nieuwe game, die zich afspeelt in het Avatar Legends-universum, introduceert een geheel nieuwe Avatar en laat spelers duiken in de wereld duizenden jaren in het verleden. Met een focus op het beheersen van alle vier elementen en dynamische gevechten met metgezellen, biedt de game een rijke ervaring die trouw blijft aan de tradities van de franchise. Fans kunnen hun verwachtingen uitspreiden, aangezien de ontwikkeling in nauwe samenwerking met Avatar Studios gebeurt, waarbij nieuwe en vertrouwde elementen worden samengevoegd.

Wanneer komt de Avatar: The Last Airbender game uit?

Een exacte releasedatum is nog niet bekendgemaakt, aangezien de game zich nog in een vroeg ontwikkelingsstadium bevindt.

Avatar: The Last Airbender heeft een lange geschiedenis in videogames, beginnend met de release van een bijbehorende game in 2006. Sindsdien zijn er diverse titels uitgebracht in verschillende genres, en de franchise heeft zowel samenspel als solospelervaringen geboden aan zijn fans. Deze aankomende game markeert een spannende nieuwe richting en ontwikkeling voor de franchise in de gamingwereld, en fans zijn eager om meer te ontdekken van dit geliefde universum.