Ace Attorney Investigations Collection Onthuld - Remasters Klassieke Spin-offs

Jun 18, 2024 2:47 PM

Capcom heeft tijdens de Nintendo Direct van juni 2024 de Ace Attorney Investigations Collection onthuld. Deze collectie bevat remasters van de twee spin-offs uit de serie: Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth en Ace Attorney Investigations 2. Vooral notable is dat Ace Attorney Investigations 2 nooit eerder buiten Japan uitgebracht is. In beide spellen kruip je in de huid van Miles Edgeworth en kom je personages uit de hoofdserie tegen. De remasters krijgen geüpdatete graphics, maar spelers kunnen op elk moment terugschakelen naar de originele pixel-art. Deze collectie zal op 6 september 2024 uitkomen voor de Nintendo Switch.

Wat zijn de nieuwe features in de Ace Attorney Investigations Collection?

De Ace Attorney Investigations Collection bevat geüpdatete artwork voor moderne visuals. Spelers hebben echter de optie om terug te schakelen naar de originele pixel-art als ze de klassieke look prefereren.

Ace Attorney is een populaire visuele novellen-serie ontwikkeld door Capcom. De speler neemt meestal de rol aan van een advocaat, waarbij elementen van het onderzoeken van misdaden en het oplossen van puzzels een centrale rol spelen. De serie staat bekend om zijn boeiende verhaallijnen, interessante personages en unieke gameplay-mechanieken. Miles Edgeworth is een publiek favoriet personage, wat de komst van deze collectie extra spannend maakt voor fans.