AKUMA Onthult Epische Street Fighter 6 Gameplay Trailer bij Evo Japan - Lancering 22 mei

Apr 29, 2024 9:22 AM

Akuma maakt een indrukwekkende terugkeer in het vechtspeluniversum met een spannende gameplay trailer voor Street Fighter 6, onthuld tijdens Evo Japan. Deze bekende vechter wordt toegevoegd aan het spel op 22 mei, en de trailer toont nieuwe en explosieve aanvallen waar fans van zullen smullen. Akuma's design is aanzienlijk opgevoerd, passend bij zijn bijnaam 'de demoon' met een wildere uitstraling dan ooit tevoren. Fans van de serie kunnen ook een vluchtige blik werpen op zijn klassieke kostuum in de trailer, samen met de vernieuwde uitvoering van de 'raging demon super' move.

De aankondiging van Akuma als vierde en laatste DLC-figuur voor het eerste seizoen valt samen met de aankondiging van een nieuw jaar voor de Capcom Pro Tour, compleet met een prijzenpot van een miljoen dollar. Het is duidelijk een spannende tijd voor Street Fighter 6 liefhebbers die uitkijken naar de komst van Akuma en toekomstige ontwikkelingen in de competitieve scene, zeker na het succesvolle Evo Japan toernooi.

Wanneer kan ik Akuma in Street Fighter 6 spelen?

Akuma zal beschikbaar zijn in Street Fighter 6 vanaf 22 mei.

Street Fighter is een van de langstlopende en meest invloedrijke vechtspellen-series ter wereld. De serie, ontwikkeld door Capcom, startte in 1987 en heeft het vechtspel-genre aanzienlijk gevormd met zijn innovatieve mechanics en iconische personages. Street Fighter 6 bouwt voort op deze rijke geschiedenis met een vernieuwde ervaring die trouw blijft aan zijn roots terwijl het nieuwe spelers verwelkomt.