Amazon Games Hoofd Belooft Titels voor Nintendo Switch 2, Noemt Het Geweldig Apparaat

Aug 22, 2024 6:28 PM

Nintendo-fans mogen zich opmaken voor spannende tijden met het nieuws over de Nintendo Switch 2. Christoph Hartmann, de CEO van Amazon Games, heeft aangegeven dat zij van plan zijn om games te ontwikkelen voor deze nieuwe generatie console zodra deze op de markt komt. Hoewel de release van de Switch 2 pas na april 2025 verwacht wordt, benadrukt Hartmann dat het beter is om te wachten op een perfect product in plaats van te haasten en een teleurstellende console te krijgen. Hij prijst de huidige Switch als een "geweldig apparaat" en raadt fans aan geduldig te zijn. Dit komt als een opmerkelijke uitspraak, gezien het feit dat Amazon Games tot nu toe nog geen spellen op Nissan-platformen heeft uitgebracht.

Nintendo heeft ook meerdere grote spelreleases gepland voor het najaar, waaronder Zelda: Echoes of Wisdom en Mario & Luigi: Brothership. Er wordt gespeculeerd over de specificaties van de Nintendo Switch 2, met geruchten dat deze krachtig genoeg is om de Matrix Unreal Engine 5-demo te ondersteunen. Een duidelijke vooruitblik op de Switch 2 kan mogelijk gegeven worden tijdens de gebruikelijke Nintendo Direct in september.

Wat zijn de verwachte functies van de Nintendo Switch 2?

Er is momenteel weinig bekend over de specifieke functies van de Nintendo Switch 2, maar het wordt gerapporteerd dat de console krachtig genoeg moet zijn om geavanceerde spellen aan te kunnen, mogelijk met ondersteuning voor de nieuwste technologieën zoals Unreal Engine 5.

De Nintendo Switch is sinds zijn lancering in 2017 enorm populair geworden, dank zij de combinatie van draagbaarheid en krachtige prestaties. Spellen zoals The Legend of Zelda: Breath of the Wild en Animal Crossing: New Horizons hebben bijgedragen aan de aantrekkingskracht van het systeem. De aanstaande Switch 2 belooft mogelijk nog krachtiger te zijn en gamers de kans te geven om een nog diverser aanbod aan titels te ervaren.