Amazon onthult schokkende Prime Gaming line-up voor augustus 2024

Aug 01, 2024 2:19 PM

Amazon heeft de Prime Gaming line-up voor augustus 2024 aangekondigd. Leden van Amazon Prime kunnen tijdens deze maand maar liefst 22 games verwachten, met nieuwe titels die elke donderdag worden toegevoegd. Enkele hoogtepunten zijn SteamWorld Heist, Deus Ex: Mankind Divided, Loop Hero, en verschillende Tomb Raider games. Deus Ex: Mankind Divided, een actie-rollenspel uit 2016 van Eidos-Montréal, kreeg een beoordeling van 9.2 op IGN en wordt geprezen om zijn gelaagde en intelligente gameplay. Helaas is de Deus Ex-serie momenteel in de wacht nadat franchise-eigenaar Embracer een nieuw spel annuleerde dat twee jaar in ontwikkeling was. Andere opmerkelijke titels zijn onder meer Gravity Circuit, Baldur's Gate II: Enhanced Edition, en Stray Gods: The Roleplaying Musical.

Wat is Prime Gaming precies en hoe werkt het?

Prime Gaming is een onderdeel van het Amazon Prime-lidmaatschap dat gebruikers toegang geeft tot een selectie van gratis games en in-game content. Elke maand worden nieuwe titels toegevoegd, die leden kunnen downloaden en spelen zolang hun Prime-lidmaatschap actief blijft.

Deus Ex: Mankind Divided is het vervolg op Deus Ex: Human Revolution en speelt zich af in een dystopische toekomst waar menselijke augmentaties de norm zijn. De speler neemt de rol op zich van Adam Jensen, een ervaren geheime agent die een wereldwijd complot onderzoekt. Het spel staat bekend om zijn diepgaande verhaal en keuze-gebaseerde gameplay, waarin spelers op verschillende manieren missies kunnen aanpakken.