Amber Midthunder wisselt van Predator naar Kaiju in seizoen 2

Oct 10, 2024 10:13 AM

Amber Midthunder, bekend van haar rol in Prey, voegt zich bij de cast van het tweede seizoen van Monarch: Legacy of Monsters. De serie maakt deel uit van Legendary's MonsterVerse en heeft het goed gedaan na de recente crossover films. In dit nieuwe seizoen zal Midthunder een krachtige en intelligente zakenvrouw spelen. Het eerste seizoen kende al een indrukwekkende cast, en met Midthunder erbij verwachten we meer grote namen. Het verhaal wordt nog geheim gehouden, maar het zal zich afspelen tussen de tweede Godzilla film en Godzilla vs. Kong, en de focus zal liggen op grote familie drama's.

Wat is Monarch: Legacy of Monsters en wanneer komt het tweede seizoen uit?

Monarch: Legacy of Monsters is een serie die zich afspeelt in het MonsterVerse, gebaseerd op de populaire Godzilla en Kong films. Het tweede seizoen heeft nog geen specifieke releasedatum, maar er wordt verwacht dat het binnenkort zal verschijnen op Apple TV+.

De MonsterVerse, die begonnen is met het huidige Godzilla-franchise, heeft de afgelopen jaren een groot aantal fans aangetrokken. De films combineren populaire monsterfiguren met menselijke verhalen, wat heeft geleid tot een unieke mix van actie en drama die het publiek aanspreekt. Monarch: Legacy of Monsters is een belangrijke uitbreiding van dit universum, met sterke personages en spannende plotlijnen die de gebeurtenissen tussen de verschillende films verbinden.