Andor S2: Meer Rogue One Personages Opkomst

Jun 24, 2024 2:09 PM

In het tweede seizoen van de prequel-serie Andor, gebaseerd op Rogue One: A Star Wars Story, zullen meer personages uit de film verschijnen, aldus acteur Diego Luna. Tijdens ACE Superhero Comic Con 2024 gaf Luna aan dat fans van Rogue One zich kunnen opmaken voor een speciaal seizoen, omdat het verhaal van Cassian Andor en zijn bondgenoten dichter bij de gebeurtenissen van Rogue One komt. Andor Seizoen 2 eindigt slechts drie dagen voor het begin van Rogue One, wat zorgt voor een naadloze overgang. Dit seizoen belooft net zo boeiend te zijn als het eerste, met complexe verhaallijnen en sterke personages ontwikkeld door showrunner Tony Gilroy, ondanks vertragingen als gevolg van de Hollywood-stakingen in 2023.

Zal Andor Seizoen 2 personages bevatten die we kennen uit Rogue One?

Ja, Diego Luna heeft bevestigd dat er meerdere personages uit Rogue One te zien zullen zijn in het tweede seizoen van Andor.

Rogue One: A Star Wars Story is een film die zich afspeelt voor Star Wars: Episode 4 - A New Hope en werkt als een brug tussen de prequels en de originele trilogie. De film, uitgebracht in 2016, volgt een groep rebellen die plannen stelen voor de Death Star, een missie die leidt tot de gebeurtenissen in A New Hope. Andor exploreert de achtergrond en groei van het personage Cassian Andor, gespeeld door Diego Luna, en geeft fans een diepere kijk op het Star Wars-universum.