Assassins Creed Mirage voegt permadeath-modus toe

Feb 21, 2024 8:36 AM

Ubisoft heeft een nieuwe update voor Assassin's Creed Mirage uitgebracht, en deze brengt de langverwachte permadeath-modus met zich mee. Deze modus, 'Full Synchronization Challenge' genaamd, introduceert een hoger niveau van uitdaging voor spelers. Een misstap kan resulteren in het verplicht volledig herstarten van de game. De modus komt met verschillende moeilijkheidsgraden: easy, normal en hard. Spelers die de uitdaging op hard voltooien, worden beloond met exclusieve items zoals een Talisman, het Rayhan kostuum en extra kleurstoffen voor outfits. Naast de permadeath-modus bevat update 1.0.7 van Assassin's Creed Mirage ook nieuwe kostuumaanpassingen, bugfixes, een easter egg en een Transmog-functie om ontgrendelde outfits naar wens te dragen. Over New Game Plus, dat eerder al werd toegevoegd, en andere details kun je meer lezen in onze review van Assassin’s Creed Mirage.

Wat zijn precies de beloningen voor het voltooien van de permadeath-modus in Assassin's Creed Mirage op de moeilijkste moeilijkheidsgraad?

Bij het voltooien van de 'Full Synchronization Challenge' op hard in Assassin's Creed Mirage krijgen spelers een exclusief Talisman, het Rayhan kostuum en zes nieuwe kleurstoffen voor hun bestaande outfits als beloning.

Assassin's Creed Mirage is de nieuwste toevoeging aan de populaire Assassin's Creed franchise. Deze serie, ontwikkeld door Ubisoft, staat bekend om zijn historische settings verweven met fictieve verhalen rondom de eeuwige strijd tussen de Assassijnen en de Tempeliers. Met prachtige en uitgebreide open werelden, heeft elke Assassin's Creed game zijn eigen unieke setting en tijdperk, variërend van het Oude Egypte in Origins tot de Vikingtijd in Valhalla. Assassin's Creed Mirage belooft een terugkeer naar de roots van de serie met focus op stealth en parkour in een levendige, historische stedelijke omgeving.