Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtAlle games overzichtReview overzicht
cover image $news_headline

Assassins Creed Shadows ontwikkelaar kijkt naar moeilijkere moeilijkheidsgraad

Mar 31, 2025 10:52 AM

Assassin's Creed Shadows kan binnenkort een stuk uitdagender worden, omdat Ubisoft's creatieve director Jonathon Dumont aangeeft dat het team overweegt een moeilijker instelling toe te voegen voor spelers die meer uitdaging zoeken. Dumont benadrukt dat Ubisoft altijd luistert naar de feedback van spelers, wat zou kunnen leiden tot diverse aanpassingen en bugfixes in toekomstige updates. Hoewel de release van Assassin's Creed Shadows niet zonder problemen was, heeft het spel een sterke start gehad en veel positieve reacties gekregen. Gamers hebben met name de schoonheid van het feodale Japan en de diepte van de persoonlijke verhalen van de hoofdpersonen geprezen.

Wat maakt de gameplay van Assassin's Creed Shadows zo boeiend?

De gameplay van Assassin's Creed Shadows is boeiend vanwege de rijke verhaallijnen die zich afspelen in een prachtig vormgegeven feodaal Japan, evenals de nadruk op stealth en strategisch denken tijdens missies. De combinatie van historische elementen met spannende actie zorgt ervoor dat spelers diep in de wereld van het spel worden getrokken.

Assassin's Creed Shadows is de nieuwste telg in de beroemde Assassin's Creed-franchise van Ubisoft. Dit deel benadrukt de rijke cultuur en geschiedenis van Japan, terwijl het spelers uitdaagt met uitdagende gameplay en strategische elementen. De game heeft al een grote schare fans vergaard en blijft groeien met de voortdurende updates en verbeteringen die de ontwikkelaars inbrengen op basis van feedback van de spelers.



Casey Loh avatar
Geschreven door:

Casey Loh

Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.

Lees meer artikelen van: Casey Loh

Volg ons

Login or register to join the conversation
Sephiroth Sephiroth commented on: 2025-03-31 11:18:09
Glad to see Ubisoft embracing the git gud mentality—nothing like a punishing difficulty to make feudal Japan feel even more immersive. Just hope they nail the balance so it’s more about skill than frustration. Also, props to the team for sticking with post-launch support; nothing worse than a great game that gets abandoned after release.
Stimpy Stimpy commented on: 2025-03-31 11:06:13
Nice to see Ubisoft listening to the hardcore crowd—sometimes you just wanna get wrecked by feudal Japan. Hope they balance it well so it’s tough but fair, not just enemy sponges. Two million players already Guess the AC hype train’s still rolling strong. Now gimme that brutal difficulty so I can flex my shinobi skills properly.
Bekijk meer artikelen