Avowed mist romance opties: directeur deelt sterke redenen
Nov 10, 2024 11:54 AMAvowed, de aankomende RPG van Obsidian Entertainment, zal geen romance-opties bevatten, in tegenstelling tot veel andere populaire RPG's zoals Mass Effect en Dragon Age. Directeur Carrie Patel legt uit dat de keuze is gemaakt om de verhalen van de metgezellen en de relaties met de spelers beter te kunnen vertellen zonder romantische afleidingen. Dit betekent dat spelers die niet geïnteresseerd zijn in romances toch kunnen genieten van rijke en betekenisvolle vriendschappen met hun metgezellen. Dit zorgt ervoor dat elke metgezel goed ontwikkeld is en een cruciale rol speelt in het verhaal. Avowed is gepland voor een release op 18 februari 2025 voor Xbox Series X/S en PC.
Waarom zijn er geen romance-opties in Avowed? nAangezien de ontwikkelaars van Avowed vonden dat het veel werk vergt om dit goed te doen, willen ze dat spelers de verhalen van hun metgezellen kunnen verkennen zonder romantische elementen. Dit stelt hen in staat om diepere vriendschappen te ervaren zonder dat romance noodzakelijk is. nAvowed is Obsidian's eigen interpretatie van de populaire Elder Scrolls-franchise en belooft een diepgaande ervaring te bieden in een rijke, fantasierijke wereld. Dit spel bouwt voort op de sterke verhalende tradities van Obsidian en zal spelers de kans geven om complexe keuzes te maken die invloed hebben op de game-uitkomst. De game genereert veel verwachtingen, vooral na het succes van andere titels van het bedrijf zoals Pillars of Eternity en Fallout: New Vegas.
Casey Loh
Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
It's interesting to see Obsidian prioritizing deep companion dynamics over romance in Avowed; this could lead to a richer narrative experience that resonates with players on different levels. Sometimes, stripping away the fluff allows for more meaningful connections, and I’m curious to see how that plays out in the Living Lands
I love that Avowed is taking a different approach by focusing on deeper friendships rather than romantic options; it really opens up new avenues for character development. It's refreshing to see a game prioritize meaningful connections in a way that can resonate just as powerfully with players
It's intriguing to see Obsidian focus on deepening companion relationships instead of going the traditional romance route; it really reflects their commitment to narrative depth. This could set a new standard for RPG storytelling, emphasizing authentic friendships that resonate just as powerfully as romance does.