Baldurs Gate 3: Populaire Bard Mogelijk Toegevoegd in Patch 7

Jul 17, 2024 10:57 AM

Larian Studios kondigt aan dat Patch 7 voor Baldur's Gate III mogelijk de favoriete bard Alfira als speelbaar personage toevoegt. Sinds de lancering van Baldur's Gate III in augustus 2023 hebben fans gevraagd om Alfira als blijvende metgezel. Het lijkt erop dat de ontwikkelaars hierop hebben gereageerd door inzicht te geven in de patchnotities van 16 juli. Hoewel Alfira tijdelijk speelbaar zal zijn, speculeren spelers al over manieren om haar permanent in het team te houden. Bovendien zal Patch 7 officiële mod-ondersteuning op alle platforms bieden, wat het potentieel vergroot om Alfira definitief toe te voegen. De update wordt in september 2024 verwacht, zonder een exacte datum.

nWat maakt Alfira zo populair in Baldur's Gate III? n

Alfira is een tiefling bard die spelers tegenkomen tijdens Act 1 van Baldur's Gate III. Ze vraagt de groep om hulp bij het componeren van een lied en heeft een korte maar memorabele rol in het verhaal. Haar unieke persoonlijkheid en muzikale talenten hebben haar populair gemaakt bij de gemeenschap, ondanks haar beperkte betrokkenheid in de hoofdplot.

n

Baldur's Gate III, ontwikkeld door Larian Studios, heeft sinds zijn release hoge ogen gegooid binnen de wereld van CRPG's. Het spel staat bekend om zijn tactische RPG-gevechten, diepgaande verhaal en boeiende personages. Met officiële mod-ondersteuning op alle platforms en een verwachte grote update, blijft het spel de grenzen van het genre verleggen en de verwachtingen van spelers overtreffen.