Bandai Namco Onthult Eerste Dragon Ball MOBA Project Multi

Aug 08, 2024 5:28 PM

Bandai Namco heeft Dragon Ball Project: Multi aangekondigd, de eerste teamgeoriënteerde free-to-play MOBA game in het Dragon Ball Z-universum. Deze bovenaanzicht actie RTS laat spelers 4v4 gevechten aangaan met iconische personages zoals Goku, Vegeta en Piccolo. Spelers moeten strategisch de unieke vaardigheden van deze helden inzetten om de overwinning te behalen. Dragon Ball Project: Multi biedt ook personage-aanpassingen en is beschikbaar op Google Play, de App Store en Steam. Een regionale bèta test is gepland van 20 augustus tot 3 september. Spelers kunnen een team samenstellen van tanks, ondersteunende en schadeveroorzakende karakters en moeten online verbonden zijn om te kunnen spelen.

Hoe verschilt Dragon Ball Project: Multi van andere MOBA-games?

Dragon Ball Project: Multi onderscheidt zich door zijn unieke personages en de mogelijkheid om vaardigheden van iconische helden en schurken uit het Dragon Ball-universum te benutten. Het gamebeeld en de gameplay zijn daarbij geïnspireerd door de belevingen uit de anime.

Dragon Ball Project: Multi is ontwikkeld door Ganbarion, bekend van de One Piece World Seeker. Deze game is een spannende toevoeging aan de Dragon Ball-franchise, vooral met de recente hype rondom Dragon Ball: Sparking! Zero, die op 11 oktober uitkomt. Fans kunnen uitkijken naar een nieuwe manier om hun geliefde personages in actie te zien in een competitieve setting.