Bandai Namco Takedown veroorzaakt Dragon Ball: Sparking Drama

Oct 04, 2024 10:34 AM

De recente lekken rondom Dragon Ball: Sparking! Zero hebben geleid tot een sterke reactie van Bandai Namco. Een week voor de officiële release is er al een vroege kopie van het spel online verschenen, wat resulteerde in livestreams die snel door Bandai Namco werden verwijderd. Het lijkt erop dat het bedrijf te maken heeft met een groeiend aantal lekken, wat ze proberen te stoppen. In een tweet waarschuwde Bandai Namco volgers om op hun hoede te zijn voor spoilers, aangezien ze de situatie van dichtbij in de gaten houden. Dragon Ball: Sparking! Zero is een van de meest verwachte games van 2024 en vormt een echte vervolg op de Budokai Tenkaichi-serie, die sinds 2007 inactief was.

Wat zijn de belangrijkste hoogtepunten van Dragon Ball: Sparking! Zero?

Dragon Ball: Sparking! Zero is een vervolg op de populaire Budokai Tenkaichi-serie en biedt uitgebreide gameplay en nieuwe personages. Spelers kunnen uit een scala aan personages kiezen en ervaring opdoen in intense gevechten die trouw blijven aan de Dragon Ball-franchise. Het spel belooft verbeterde graphics en nieuwe gameplay-mechanismen die fans van de serie zeker zullen aanspreken.

Dragon Ball: Sparking! Zero is een veelbelovende titel binnen de franchise en markeert de terugkeer van de Budokai Tenkaichi-reeks na een lange onderbreking. De laatste game in deze serie, Budokai Tenkaichi 3, werd in 2007 uitgebracht op de PlayStation 2 en wordt nog steeds geprezen door fans vanwege zijn meeslepende gameplay en uitgebreide roster aan Dragon Ball-personages. De nieuwe game belooft nog meer diepgang en avontuur, wat de opwinding onder gamers alleen maar vergroot. Het maakt gebruik van moderne technologie om de actiescènes levendiger en spannender te maken.