Batman ninja slaat terug: vervolg bevestigd

May 30, 2024 4:49 PM

Warner Bros. Japan heeft aangekondigd dat er een vervolg komt op de 2018 CG-film, Batman Ninja, genaamd Batman Ninja vs. Yakuza League. In de originele Batman Ninja werden Batman en zijn bondgenoten getransporteerd van Gotham City naar het feodale Japan. Volgens de officiële website van Warner Bros. Japan zal acteur Koichi Yamadera zijn rol als Batman opnieuw vertolken in de sequel. De staff-leden van de vorige film, waaronder Kamikaze Douga, de animator van de CG anime opening voor JoJo’s Bizarre Adventure, keren ook terug. Een speciaal panel over Batman Ninja vs. Yakuza League zal plaatsvinden op 4 juli tijdens de Anime Expo 2024. Dit panel zal ook andere aankomende DC anime series zoals Suicide Squad Isekai bespreken. We hopen dat het panel onthult hoe Batman en zijn team in yakuza-perikelen terechtkomen, aangezien de vorige film draaide om hun ontsnapping uit het feodale tijdperk. In onze recensie gaven we de film een 9.7 uit 10, en weiden uit over hoe Batman Ninja alles wat geweldig is aan de gemaskerde vigilante op een unieke manier presenteert, waardoor het een visueel wonder is zoals geen andere Batman animatiefilm voorheen.

Wat is de releasedatum van Batman Ninja vs. Yakuza League?

De exacte releasedatum van Batman Ninja vs. Yakuza League is nog niet aangekondigd. We verwachten meer informatie tijdens het speciale panel op de Anime Expo 2024.

Batman Ninja speelt zich af in feodaal Japan, waar Batman en zijn bondgenoten zoals Robin, Nightwing en Catwoman het moeten opnemen tegen hun aartsvijanden, waaronder The Joker en Harley Quinn. Deze unieke setting biedt een frisse kijk op de iconische personages en versterkt de samurai-esthetiek van de film. De film werd geprezen voor zijn innovatieve visuele stijl en boeiende verhaal, wat het een must-watch maakt voor fans van zowel Batman als anime.