In Battlefield 6 hebben spelers problemen met het raken van vijanden, vooral tijdens langdurig vuren. Dit blijkt niet aan hun vaardigheid te liggen, maar aan een bug die te maken heeft met kogelverspreiding. Wanneer je een automatisch wapen voor langere tijd gebruikt, verschuiven de kogels van jouw richtpunt door een combinatie van terugslag en opzettelijke afwijkingen. Dit zou spelers aanmoedigen om in bursts te vuren voor een realistischere ervaring. Echter, momenteel reset de kogelverspreiding niet correct, waardoor de nauwkeurigheid kan afnemen, zelfs na het stoppen met vuren. Dit probleem lijkt voort te komen uit nieuwe bugs die zijn opgemerkt na de beta van het spel. Het ontwikkelingsteam is zich hiervan bewust en werkt aan een oplossing.
Wat veroorzaakt de problemen met de nauwkeurigheid in Battlefield 6?De problemen met de nauwkeurigheid in Battlefield 6 worden veroorzaakt door bugs die de kogelverspreiding beïnvloeden. Deze bugs voorkomen dat de verspringing van kogels na bursts correct reset, wat leidt tot een grotere onnauwkeurigheid tijdens het vuren.
Battlefield 6 is ontwikkeld door DICE en werd een van de grootste lanceringen op Steam met bijna 750.000 gelijktijdige spelers op de releasedag. De game biedt een uitgebreide multiplayer-ervaring en is gericht op realistische schietmechanica en teamwork. Ondanks de huidige bugs, toont de ontwikkelingsstudio zich bereid om snel problemen op te lossen, zoals eerder met andere bugs het geval was.
Reacties
Well, at least now we can blame the game instead of our aim for once It's refreshing to see developers being transparent about these launch window growing pains.
Ah, so that's why my shots have been feeling a bit cursed lately - glad to hear the devs are already on it. This kind of post-launch tuning is exactly what makes modern gaming communities so great to be part of.