Black Myth: Wukong Ontwikkelaar Waarschuwt voor Mogelijke Ernstige Fouten

Aug 20, 2024 12:17 PM

De ontwikkelaar van het populaire spel Black Myth: Wukong heeft zich verontschuldigd voor technische problemen die spelers ondervinden sinds de lancering. Game Science, de studio achter het spel, heeft beloofd patches uit te brengen om deze problemen aan te pakken. Ondanks grondige interne tests waarschuwt de studio dat er door de enorme schaal van het spel en verschillende hardware-omgevingen, af en toe ernstige issues kunnen optreden. Spelers wordt aangeraden om te rusten bij het Keeper's Shrine of het spel opnieuw te starten om veelvoorkomende problemen op te lossen. Black Myth: Wukong is recordverbrekend met meer dan 1,8 miljoen piekspelers op Steam, waarmee het Cyberpunk 2077 overtrof als de meest gespeelde single-player game op het platform.

Wat zijn de belangrijkste problemen bij Black Myth: Wukong?

De belangrijkste problemen bij Black Myth: Wukong zijn technische kwesties, zoals grafische problemen en crashes op pc. Game Science heeft beloofd deze problemen op te lossen met toekomstige patches.

Black Myth: Wukong is geïnspireerd door het klassieke Chinese verhaal van de Reis naar het Westen. Het spel biedt een unieke mix van actie en avontuur met prachtige graphics en uitdagende gameplay. De enorme populariteit bij de lancering laat zien dat het spel een belangrijke speler in de gamingwereld is geworden, met een sterke community van spelers die blijft groeien.