Er zijn problemen gerapporteerd met het gebruik van upscaling-technieken in Call of Duty: Black Ops 6, wat gamers ervan zou kunnen weerhouden om deze functies in te schakelen. Spelers op Reddit melden weinig tot geen verbetering van de prestaties bij het gebruik van DLSS, FSR en Intel XESS. In sommige gevallen zou de prestatie zelfs verslechterd zijn. Dit roept vragen op over de effectiviteit van deze technologieën in Black Ops 6 en of er een bug aan het werk is die deze ongebruikelijke situatie veroorzaakt.

Welke problemen ondervinden spelers met upscaling in Black Ops 6?

Spelers ervaren weinig tot geen prestatieverbetering of zelfs een verslechtering van de prestaties wanneer ze DLSS, FSR of XESS inschakelen, wat leidt tot de conclusie dat er mogelijk een fout is in het spel.

Black Ops 6 is het nieuwste deel in de populaire Call of Duty-franchise dat door Treyarch en Raven Software is ontwikkeld en wordt uitgegeven door Activision. Het spel staat bekend om zijn intense multiplayer-ervaringen en cinematografische campagnes. Fans wachten met spanning op verbeterde graphics en gameplay, maar de huidige problemen met upscaling kunnen de ervaring beïnvloeden. Black Ops 6 ondersteunt verschillende technologieën voor prestatieverbetering, maar het lijkt erop dat ze momenteel niet optimaal functioneren, wat frustratie oproept onder spelers die rely op deze functies voor een betere game-ervaring.