Blumhouse Games Onthult Zes Spannende Titels op SGF 2024

Jun 07, 2024 9:55 PM

Op de Summer Games Fest 2024 heeft Blumhouse Games officieel zes nieuwe projecten onthuld sinds de lancering van hun interactieve divisie. De titels zijn: Sleep Awake van Eyes Out, Fear the Spotlight van Cozy Game Pals, Crisol Theater of Idols van Vermila Studios, The Simulation van Playmestudio, Grave Seasons van Perfect Garbage en Project C van Sam Barlow en Brandon Cronenberg. Bovendien werkt Blumhouse aan een vervolgfilm van Five Nights at Freddy's. Blumhouse Games richt zich op originele ideeën met een laag budget voordat ze filmadaptaties in games ontwikkelen. Ze hebben eerder games zoals Five Nights at Freddy's geadapteerd naar films en zijn bezig met een filmversie van Dead by Daylight, in samenwerking met Atomic Monster en Behaviour Interactive.

Wat voor soort nieuwe projecten zijn er aangekondigd door Blumhouse Games?

Blumhouse Games heeft zes nieuwe projecten aangekondigd: Sleep Awake, Fear the Spotlight, Crisol Theater of Idols, The Simulation, Grave Seasons, en Project C. Deze projecten variëren van horror- en spannende avonturenspellen en tonen de intentie van Blumhouse om originele en innovatieve videogame-ervaringen te creëren.

Blumhouse is bekend geworden door hun productie van populaire horrorfilms zoals Paranormal Activity, Get Out, en M3GAN. Hun stap in de wereld van videogames toont hun ambitie om ook in deze industrie een impact te maken. Dit sluit aan bij hun strategie om originele ideeën met een laag budget te creëren die later mogelijk kunnen worden omgezet in films of omgekeerd. Deze aanpak benadrukt hun inzet om unieke en boeiende content te leveren aan een breed publiek.