Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtAlle games overzichtReview overzicht
cover image $news_headline

Borderlands 4 directeur bekritiseert de toiletgrappen van Borderlands 3

Dec 17, 2024 10:30 AM

Borderlands 4's narratieve directeur, Sam Winkler, heeft zijn kritiek op de overdaad aan toiletgrappen in Borderlands 3 herhaald. Hij geeft aan dat hij hoopt op een terughoudender gebruik van deze humor in de nieuwe game. Ondanks het succes van de humor in het verleden, met een verkoop van meer dan 81 miljoen exemplaren in de franchise, is er een indicatie dat de toon van Borderlands 4 donkerder zal zijn. Tijdens de reveal op The Game Awards 2024 werd een nieuwe schurk, The Timekeeper, geïntroduceerd in een wereld die bedreigd wordt door chaos. De game belooft intense actie, uitgebreide skill trees en een dynamische wereld die uitnodigt tot verkenning, met de mogelijkheid om solo of in co-op te spelen. Borderlands 4 staat gepland voor release in 2025.

Wat gaat er veranderen in de humor van Borderlands 4 vergeleken met eerdere titels?

Borderlands 4 zal naar verwachting minder afhankelijk zijn van toiletgrappen en een serieuzere toon aannemen, hoewel humor nog steeds aanwezig zal zijn. De ontwikkelaars willen een balans vinden om de gameplay en het verhaal te verbeteren.

De Borderlands-franchise begon in 2009 en staat bekend om zijn unieke mix van humor, loot-driven gameplay en kleurrijke graphics. De eerdere games, zoals Borderlands 2 en Borderlands 3, waren enorm populaire titels in het looter shooter-genre. De komende release van Borderlands 4 belooft een nieuwe wending in het verhaal en gameplay-elementen die fans zullen aanspreken, terwijl het ook uitdagendere thema's verkent.



Alex Riverton avatar
Geschreven door:

Alex Riverton

Alex Riverton is een doorgewinterde journalist met meer dan tien jaar ervaring in de gamingindustrie. Bekend om zijn diepgaande analyses en hands-on previews, heeft Alex een reputatie opgebouwd voor diepgaand commentaar op spelmechanismen en storytelling in videogames.

Lees meer artikelen van: Alex Riverton

Volg ons

Login or register to join the conversation
Bekijk meer artikelen