Boys seizoen 4 finale was vijf jaar in de maak, onthult maker

Jul 19, 2024 2:09 PM

The Boys Seizoen 4 Finale Laat zien dat de Serie vanaf het Begin naar Seizoen 5 Bouwde

De langverwachte finale van The Boys seizoen 4 is eindelijk uit en fans zijn benieuwd wat er in het vijfde en laatste seizoen gaat gebeuren met Billy Butcher en zijn team. In de laatste aflevering, die door Amazon is hernoemd naar 'Season 4 Finale' nadat er een poging werd gedaan om de voormalige Amerikaanse president Donald Trump te vermoorden, bevinden de Boys zich op hun laagste punt. Volgens de maker Eric Kripke is dit het eigenlijke Apocalypse-moment voor de show.

Butcher, die nu tentakel-krachten heeft, staat op het punt een epische confrontatie aan te gaan met de supervillain Homelander na de dood van Victoria Neuman en de gevangenneming van president Singer. De rest van de Boys zijn gevangen genomen of op de vlucht, zoals Starlight. Homelander is vastberaden om iedereen die het niet eens is met zijn nieuwe orde in interneringskampen te gooien. De wereld verkeert in een rampzalige toestand en Billy Butcher, mogelijk met een terugkerende Soldier Boy, is misschien wel de enige hoop.

Volgens Kripke is dit de laatste fase in een vijfseizoenenplan, en de gebeurtenis aan het einde van seizoen 4 maakt duidelijk dat de show altijd bedoeld was om na vijf seizoenen te eindigen. Laz Alonso, die M.M. speelt, hoopt echter op een film om de serie af te sluiten. Ook is er nog de spin-off Gen V, dat doorgaat met een tweede seizoen.

Komt er na seizoen 5 nog een vervolg op The Boys?n

Na seizoen 5 zal de hoofdserie van The Boys tot een einde komen, zoals eerder gepland. Maar fans kunnen nog steeds genieten van de spin-off Gen V, die doorgaat met een tweede seizoen en mogelijk meer verhalen binnen het universum van The Boys zal uitbreiden.

The Boys, een populaire serie gebaseerd op de gelijknamige stripboeken van Garth Ennis en Darick Robertson, debuteerde op Prime Video in 2019. De show staat bekend om zijn donkere humor, scherpe satire op de superheldencultuur en uitgebreide verhaallijnen die de morele ambiguïteit van zijn personages verkennen. Aan het einde van seizoen 4 bevinden de Boys zich op het laagste punt, wat een spannende opbouw belooft voor het laatste seizoen.