Quantcast
Call of Duty: Black Ops 6 - Veranderingen in de multiplayer op basis van feedback uit de beta
Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtReview overzicht

Call of Duty: Black Ops 6 - Veranderingen in de multiplayer op basis van feedback uit de beta

Sep 24, 2024 6:00 PM

Activision heeft de aanpassingen bekendgemaakt voor de multiplayer van Call of Duty: Black Ops 6, die gebaseerd zijn op de feedback van de recente beta. Het spel verschijnt op 25 oktober. Treyarch heeft diverse wijzigingen gepland, waaronder de grootte van kaarten, wapenbalans en verbeteringen aan de algehele prestaties. De meeste van de 12 kern 6v6-maps bij de lancering zijn medium van grootte, terwijl in de beta kleinere, chaotische maps te zien waren. Ook zijn er aanpassingen gedaan aan het headshot-damage systeem om skillvol spel meer te belonen. Belangrijke nieuwe functies zoals Body Shield en Omnimovement zijn toegevoegd, en Black Ops 6 is de eerste Call of Duty-titel die direct op Xbox Game Pass verschijnt, na de overname van Activision Blizzard door Microsoft.

Welke veranderingen zijn er doorgevoerd in Call of Duty: Black Ops 6 na de beta?

Er zijn veranderingen aangebracht aan de grootte van de multiplayer maps, wapenbalans, spawnmechanismen, en algemene prestaties. Daarnaast is het headshot-damage systeem aangepast en zijn er nieuwe functies zoals Body Shield en Omnimovement geïntroduceerd.

Call of Duty: Black Ops 6 is een vervolg in de populaire Call of Duty-franchise en richt zich op een mix van intense multiplayer-gevechten en een boeiende campagne. Met een ontwikkelingsteam dat bestaat uit ervaren studio's zoals Treyarch en Raven Software, belooft deze titel zowel oude als nieuwe elementen te combineren om een frisse ervaring te bieden voor zowel casual als hardcore gamers. De game is dus niet alleen een grote stap vooruit in gameplay en aanbiedingen, maar ook een strategische zet binnen de gamingindustrie door de integratie van abonnementsservices zoals Xbox Game Pass.



Casey Loh avatar
Geschreven door:

Casey Loh

Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.

Lees meer artikelen van: Casey Loh

Volg ons


Login or register to join the conversation
Mr. Bison Mr. Bison commented on: 2024-09-24 19:18:03
It’s great to see Treyarch really listening to player feedback after the beta, especially with those medium-sized maps that should make for a more balanced experience. The tweaks to weapon balance and gameplay dynamics are definitely promising—sounds like they’re gearing up for a solid launch
Miss Peachy Miss Peachy commented on: 2024-09-24 19:12:03
It's awesome to see Treyarch really listening to player feedback to reshape the Multiplayer experience in Black Ops 6—medium-sized maps are a solid choice for more strategic gameplay. Plus, the tweaks to headshot damage should add that extra layer of reward for skilled players, making matches even more engaging
Rolling R!ck Rolling R!ck commented on: 2024-09-24 19:06:02
Looks like Treyarch is really listening to the fans this time around, which is awesome Medium-sized maps and better weapon balance could mean a fresh take that rewards skill—can't wait to see how it all plays out
Bekijk meer artikelen