Call of Duty: Mobile-team belooft terugkeer van verwijderde kaarten en hint naar spannende nieuwe inhoud

Mar 12, 2024 9:34 PM

De populaire mobiele game Call of Duty: Mobile, ontwikkeld door TiMi Studio Group en uitgegeven door Activision, heeft aangekondigd dat de recent verwijderde maps, Shoot House en Alcatraz, later dit jaar terug zullen keren. Het officiële Twitter-account van het spel heeft fans verzekerd dat deze geliefde locaties niet permanent verdwenen zijn en zullen rouleren met andere playlists. Ondanks zorgen die ontstonden door de introductie van Call of Duty: Warzone Mobile, benadrukt het team dat Call of Duty: Mobile elke seizoen nieuwe content blijft krijgen. Er zijn geen plannen om de hoeveelheid nieuwe content te verminderen. Meer informatie over de toekomstige updates blijft voor nu uit, maar fans worden aangemoedigd om afgestemd te blijven voor het laatste nieuws. Call of Duty: Warzone Mobile zal op 21 maart 2024 wereldwijd uitkomen op iOS- en Android-apparaten en belooft beroemde battle royale maps naar mobiel te brengen.

Wat voor nieuwe content kan er verwacht worden in de toekomstige seizoenen van Call of Duty: Mobile?

Hoewel er nog geen specifieke details bekend zijn gemaakt over de nieuwe content voor Call of Duty: Mobile, heeft het ontwikkelingsteam bevestigd dat er elk seizoen nieuwe content komt. Fans worden aangeraden om de officiële kanalen in de gaten te houden voor aankondigingen en updates omtrent nieuwe modi, maps, features en eventuele andere toevoegingen aan het spel.

Call of Duty: Mobile is een mobiele versie van de immens populaire Call of Duty-serie en biedt een vergelijkbare ervaring met een focus op multiplayer combat. Het spel is gratis te spelen en is voorzien van diverse game modi, waaronder een battle royale. Sinds de lancering op 1 oktober 2019, heeft het constant updates en nieuwe content ontvangen, waardoor het een levendige community heeft behouden. Het gebruik van bekende maps en de combinatie met nieuwe elementen maakt het spel een blijvende hit onder mobiele gamers en fans van de Call of Duty-franchise.