Chad Stahelski geeft een hint dat John Wick anime een prequel is

Oct 23, 2024 5:13 PM

Chad Stahelski, de regisseur van de John Wick-serie, heeft nieuwe details onthuld over een aankomende John Wick anime film. Deze film zal het verleden van Keanu Reeves' personage als professionele moordenaar verkennen en zal dienstdoen als een prequel. Tijdens een interview vertelde Stahelski dat hij en zijn team druk bezig zijn met de ontwikkeling van de anime, die hen de mogelijkheid biedt om creatiever te zijn in het universum van John Wick. Terwijl de John Wick-tv-serie Under the High Table nieuwe verhaalkansen opent, stelt de regisseur dat de anime hen meer vrijheid geeft om leuke en spannende verhalen te vertellen.

Er waren eerder aanwijzingen dat het project als animatieserie zou komen, maar nu lijkt het erop dat het een ambitieuzere aanpak krijgt. Details over het verhaal worden nog geheim gehouden, maar de regisseur hintte dat het de 'onmogelijke taak' zou kunnen verkennen die John Wick in staat stelde om met pensioen te gaan. Stahelski benadrukte dat het doel van de anime is om plezier te hebben in plaats van vast te houden aan de gebruikelijke verhaallijnen die we in andere franchises zien.

Wanneer verschijnt de John Wick anime film? nDe exacte releasedatum van de John Wick anime film is nog niet bekendgemaakt, maar het project is momenteel in ontwikkeling en meer details worden in de toekomst verwacht. n

De John Wick-franchise, bekend om zijn intense actie en complexe verhaallijnen, heeft de laatste jaren een enorme populariteit verworven. Naast de anime zijn er ook andere spinoffs in de maak, zoals From the World of John Wick: Ballerina, die in 2025 uitkomt, en een project rondom het karakter van Donnie Yen, Caine. Het verhaal van John Wick: Chapter 4, dat in 2023 uitkwam, heeft de verwachtingen van fans hoog gelegd voor toekomstige inhoud binnen dit succesvolle universum.