Charli XCX Sluit Zich Aan Bij Roblox Dress to Impress Deze Zomer

Aug 16, 2024 3:38 PM

Roblox heeft een opwindende samenwerking aangekondigd met Charli XCX voor het populaire spel Dress to Impress. Deze samenwerking omvat een BRAT-thema-update die op 17 augustus 2024 zal worden gelanceerd. Spelers kunnen zich verheugen op nieuwe kledingstukken en accessoires die ze kunnen dragen op de catwalk in het spel. De samenwerking werd bekendgemaakt via social media, compleet met een teaser-trailer die de nieuwe kledingopties laat zien, waaronder een cropped tee met het BRAT-logo. Dress to Impress, dat pas in november 2023 is gelanceerd, heeft snel aan populariteit gewonnen en staat nu bekend als een van de meest gespeelde games op Roblox. Het belooft een competitieve ervaring te zijn voor spelers die zich willen meten in stijl en flair.

Wat kunnen spelers verwachten van de BRAT-thema-update in Dress to Impress?

Spelers kunnen zich verwachten aan nieuwe kledingstukken en accessoires, waaronder een trendy cropped tee met het BRAT-logo en een vernieuwde catwalk. Er zijn ook veranderingen in de lobby, waaronder een BRAT-stage met groene LED-verlichting en het albumlogo, wat zorgt voor een spannende nieuwe omgeving om in te spelen.

Dress to Impress is een relatief nieuw spel op Roblox en heeft dankzij zijn originele concept en competitieve gameplay snel de harten van spelers veroverd. Met een thema-update die samenvalt met de release van Charli XCX's nieuwste album BRAT, biedt het een unieke kans voor fans om hun liefde voor muziek en mode te combineren in de virtuele wereld. De unieke samenwerking benadrukt de groeiende trend van cross-promotie tussen muziek en gaming, wat zorgt voor een vernieuwende ervaring voor gebruikers.