COD: Black Ops 6 preseason patchnotities verschijnen met wereldwijde lancering

Oct 24, 2024 3:54 PM

Call of Duty: Black Ops 6 heeft zijn preseason patch-notes vrijgegeven, met belangrijke wijzigingen voor de Multiplayer-modus. De belangrijkste wijziging betreft het aim assist, dat nu zwakker is op korte afstand en geleidelijk sterker wordt op langere afstanden. Dit is een aanpassing die veel besproken werd in de community. Daarnaast zijn er verbeteringen aan pistolen, melee-swap snelheden en zijn er veranderingen aangebracht in de wapenspecifieke bewegings- en schietmechanieken. Activision belooft dat toekomstige updates gebaseerd zullen zijn op feedback van spelers om de game verder te optimaliseren.

Wat zijn de belangrijkste veranderingen in Call of Duty: Black Ops 6?

De belangrijkste veranderingen zijn een verminderde aim assist op korte afstanden, verbeteringen aan pistolen en melee-swap snelheden, en aanpassingen aan de bewegingsmechanismen van wapens om de gerichtheid bij het schieten te verbeteren.

Call of Duty: Black Ops 6 is de nieuwste titel in de populaire Call of Duty-franchise, ontwikkeld door Raven Software en Treyarch. Deze game biedt verschillende multiplayer-modi, waaronder klassieke teamgevechten en een vernieuwde Warzone-ervaring. De franchise staat bekend om zijn dynamische gameplay en competitieve multiplayer-elementen, en Black Ops 6 belooft hierop voort te bouwen met nieuwe features en verbeteringen op basis van spelersfeedback.