COD-dataminers onthullen schokkende Deadpool & Wolverine crossover

Jul 01, 2024 1:23 PM

Call of Duty dataminers hebben mogelijk een Deadpool & Wolverine crossover ontdekt voor zowel Modern Warfare 3 als Warzone. Video's tonen finishing moves geïnspireerd door Ryan Reynolds' Deadpool-personage, zoals een sarcastische groet na een kill. Hoewel er momenteel nog geen aanwijzingen zijn voor Wolverine-executies, suggereert de timing dat deze content zou kunnen samenvallen met de release van de Deadpool & Wolverine film op 26 juli 2024. Call of Duty's huidige seizoen is midden in seizoen 4, met seizoen 5 gepland op 24 juli 2024, wat perfect aansluit bij de filmrelease. Activision heeft nog geen verdere details gegeven, maar fans kunnen in de nabije toekomst meer verwachten.

Wanneer komt de Deadpool en Wolverine crossover uit in Call of Duty?

De Deadpool en Wolverine crossover wordt verwacht rond de release van de Deadpool & Wolverine film op 26 juli 2024, samen met de lancering van seizoen 5 van Call of Duty op 24 juli 2024.

Deadpool en Wolverine behoren tot enkele van de meest iconische personages in het Marvel-universum. Deadpool, gespeeld door Ryan Reynolds, staat bekend om zijn humor en anti-held karakter. Wolverine, meestal geportretteerd door Hugh Jackman, is geliefd om zijn waanzinnige genezingsfactor en adamantiumklauwen. Dit duo heeft eerder samen op het witte doek gestaan, wat hun crossover in Call of Duty nog spannender maakt voor Marvel en gaming fans.