College Football 25 Brengt Classic Mode Terug, Voegt NIL Functies Toe

May 29, 2024 3:15 PM

EA heeft nieuwe details gedeeld over College Football 25, het langverwachte vervolg in de college football videogame reeks. Een van de opvallende nieuwe functies is de implementatie van naam-, beeld- en gelijkenis (NIL) deals. In het spel kunnen spelers nu geld verdienen aan sponsoring en andere deals. Road to Glory keert terug, maar zonder de high school season van eerdere NCAA Football spellen. Dynastie Modus blijft grotendeels hetzelfde, maar het exporteren van draft classes naar Madden NFL Football 25 is niet mogelijk. College Football 25 bevat ook de transfer portal waarmee spelers atleten kunnen overtuigen om zich bij hun team aan te sluiten. EA bevestigde tevens dat zowel kostuums als echte dierlijke mascottes beschikbaar zijn, zoals Florida State’s Chief Osceola en University of Texas' Bevo. College Football 25 komt uit op 19 juli voor PS5 en Xbox Series X/S.

nWaarom kan ik geen draft classes exporteren naar Madden NFL Football 25?

EA heeft niet uitgelegd waarom deze functie is verwijderd, maar het kan verband houden met licentieproblemen of technische beperkingen.

College Football 25 markeert de eerste keer dat echte student-atleten in de game verwerkt zijn. Dit is een belangrijke stap richting meer realisme en betrokkenheid voor fans van zowel college football als videogames. Ook nieuw is de afwezigheid van de ESPN-licentie, wat betekent dat iconische presentaties zoals College GameDay zijn weggelaten, hoewel enkele ESPN-persoonlijkheden nog steeds beschikbaar zijn voor commentaar.