Comixology onthult 5 spannende nieuwe series op NYCC 2024

Oct 18, 2024 3:00 PM

Comixology heeft onlangs vijf nieuwe originele titels aangekondigd tijdens NYCC 2024, waaronder spraakmakende series van bekende schrijvers zoals Mike Carey en Curt Pires. De nieuwe series omvatten diverse genres, van horror tot misdaad en fantasy. Ghostbox, geschreven door Mike Carey, volgt twee zussen die een mysterieuze houten doos erven die bewoond wordt door geesten. Deze serie zal op 29 oktober 2024 lanceren, net voor Halloween. De andere series zijn onder meer Stillman, Budding Crisis, By a Thread: Book 2, en The 99 Legs, die allemaal bijzondere verhalen met sterke personages en spannende plotlijnen bieden. Comixology blijft investeren in nieuwe projecten en staat ook open voor samenwerking met verschillende makers om hun originele content uit te breiden.

Wat zijn de nieuwe originele titels van Comixology die zijn aangekondigd?

Comixology heeft vijf nieuwe originele titels aangekondigd: Ghostbox, Stillman, Budding Crisis, By a Thread: Book 2, en The 99 Legs. Deze series variëren in genre en worden geschreven door bekende auteurs, met verschillende release data van oktober 2024 tot de lente van 2025.

De titels die zijn aangekondigd reflecteren een breed scala aan verhalen en stijlen, wat een aantrekkelijke mix belooft voor fans van strips en graphic novels. Ghostbox is bijzonder interessant omdat het zich richt op horror en fantasy, die tegenwoordig erg populair zijn. De andere titels, zoals Stillman, brengen een spannende misdaadthriller die de lezer op het puntje van zijn stoel houdt. Comixology blijkt ook zijn pijlen te richten op het uitbreiden van het digitale aanbod naar fysieke formaten, wat de toegankelijkheid van deze nieuwe titels vergroot.