Dandadan Komt Eerst in de Bioscopen: Bekijk Het Een Maand Voor Netflix

Jun 24, 2024 5:26 PM

De anime-serie Dandadan krijgt een theatrale release van de eerste drie afleveringen voor zijn debuut op Netflix en Crunchyroll. Dandadan: First Encounter zal op 31 augustus in de bioscopen van Azië te zien zijn, gevolgd door Europa op 7 september en Noord-Amerika op 13 september. Deze eerste afleveringen worden uitgebracht door Gkids en zullen wereldwijd, in meer dan 50 landen, te zien zijn. De anime is gebaseerd op de populaire manga van Tatsu Yukinobu en is ontwikkeld door de studio Science Saru, bekend van Scott Pilgrim Takes Off en Devilman Crybaby. De serie volgt twee middelbare scholieren, Momo Ayase en Ken Takakura, die paranormale verschijnselen onderzoeken nadat ze ontdekken dat geesten en buitenaardse wezens echt bestaan. Naast de première zal er een exclusief interview te zien zijn met de maker en de cast van de serie.

Wanneer komt Dandadan op Netflix en Crunchyroll?

Dandadan zal in oktober op zowel Netflix als Crunchyroll te zien zijn.

Science Saru, de studio achter Dandadan, heeft eerder indrukwekkende anime-projecten zoals Devilman Crybaby en Scott Pilgrim Takes Off geproduceerd. Beide series staan bekend om hun unieke visuele stijl en meeslepende verhalen, wat de verwachtingen rond Dandadan verhoogt. Fans van paranormale en bovennatuurlijke thema's in anime kunnen zeker iets bijzonders verwachten van deze nieuwe release.