De beste functie van Game Pass Ultimate komt naar PC Game Pass - maar wees voorzichtig
Jan 06, 2025 1:53 PMMicrosoft heeft aangekondigd dat de populaire functie Game Pass Quests, die tot nu toe alleen beschikbaar was op Xbox-consoles, eindelijk naar PC Game Pass komt. Dit biedt een gemakkelijke manier voor spelers om punten te verdienen door games uit de Game Pass-bibliotheek te verkennen. Deze punten kunnen later worden ingewisseld voor games, DLC, en andere beloningen. Vanaf 7 januari kunnen PC Game Pass-leden toegang krijgen tot deze feature, maar er zijn enkele beperkingen. Je moet minstens 18 jaar oud zijn om punten te verdienen, en de Quests zijn alleen van toepassing op games zonder derde-partij launcher. Ook moet je minimaal een bepaalde speeltijd hebben, wat betekent dat je geen punten meer krijgt voor alleen het downloaden en starten van spellen.
Wat zijn de beperkingen van Game Pass Quests op PC?De belangrijkste beperking is dat alleen games zonder derde-partij launcher meetellen voor de Quests, en je moet minimaal een bepaalde speeltijd in de game steken om punten te verdienen. Dit is een verandering ten opzichte van de vorige voorwaarden, waarbij het downloaden en starten van een game al punten opleverde.
Game Pass Quests is een waardevolle feature voor gamers die hun Game Pass-lidmaatschap optimaal willen benutten. Door het voltooien van verschillende Quests, krijgen spelers de kans om meer games te ontdekken en tegelijkertijd geld te besparen op toekomstige aankopen. De uitbreiding naar PC is een grote stap voor Microsoft om hun Game Pass service verder te versterken en een breder publiek aan te spreken.
Jordan Keats
Jordan Keats is een voormalige professionele gamer die nu journalist is, wiens competitieve achtergrond hen een uniek perspectief geeft op esports en multiplayer games. Jordans expertise in strategie en spelmechanismen is ongeëvenaard, en biedt lezers diepgaande inzichten.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
This Game Pass Quests update is a fantastic way for players to not just explore new games but to actually get rewarded for their engagement. It feels like a win-win for both players and developers, driving deeper interaction with the titles while increasing the value of the subscription.