De Destiny 2 en Mass Effect mashup wordt in februari gelanceerd

Jan 30, 2024 8:45 PM

In Destiny 2 duikt een wel heel bijzonder evenement op! Vanaf februari kunnen spelers Mass Effect-geïnspireerde cosmetische items en in-game objecten bemachtigen. Deze crossover brengt een speciale Normandy Crew Bundel naar de Eververse-winkel. Spelers kunnen verschillende armor sets verwachten, zoals de N7 armor set voor Titans, die geïnspireerd is op Commander Shepard, een Vakarian set voor Hunters, naar Garrus en een Shadow Broker set voor Warlocks, met Liara als muse. Daarnaast komt er een gratis Alliance Requisitions Bundel, met o.a. een Alliance Drop Ship Sparrow.

Maar er is meer aan de hand in de wereld van Destiny 2. Het Riven's Wishes-evenement is van start gegaan en loopt tot 12 maart. Hier moeten spelers wekelijkse quests voltooien om zo tokens te verdienen, die ingewisseld kunnen worden voor exclusieve beloningen. Er zijn ook details onthuld over de Moments of Triumph die nu lopen tot 3 juni en de jaarlijkse Guardian Games die in maart van start gaan. Kortom, voor de Destiny 2-fans is er veel om naar uit te kijken, met als grote climax de release van Destiny 2: The Final Shape op 4 juni, waar spelers de eindstrijd aangaan in het tienjarige oorlog tussen Licht en Duisternis.

Wat houdt de Mass Effect-crossover in Destiny 2 precies in?

De crossover bestaat uit speciale Mass Effect-geïnspireerde armor sets en objecten die verkrijgbaar zijn in de in-game Eververse-winkel van Destiny 2 vanaf 13 februari.

Bijkomende informatie over Destiny 2: Bungie's Destiny 2, een actievolle shooter waarin spelers hun eigen Guardian vormgeven en het opnemen tegen duistere krachten. Met reguliere updates en seizoensgebonden evenementen houdt Bungie de game fris en blijft de community betrokken. Het universum van Destiny 2 is rijk aan verhalen en karakters, en de integratie van de bekende Mass Effect-franchise in de game is een spannende ontwikkeling voor fans van beide series.