De eerste actievolle trailer van Netflixs Terminator Zero onthuld

Jul 15, 2024 1:00 PM

De eerste trailer voor Terminator Zero is onthuld en biedt een spannende preview van de aankomende anime-serie op Netflix. De teaser introduceert Malcolm Lee, een wetenschapper die een AI ontwikkelt die concurreert met Skynet. Een meedogenloze cyborg uit de toekomst jaagt op hem, maar de strijd wordt beschermd door Eiko, een verzetsstrijder. De serie speelt zich af in 2022 en 1997, waarbij de eindeloze oorlog tussen machines en de weinige menselijke overlevenden centraal staat. De stemmencast bestaat uit onder andere Sonoya Mizuno, André Holland, Timothy Olyphant, Rosario Dawson en Ann Dowd. Terminator Zero, geproduceerd door Mattson Tomlin en geanimeerd door Production I.G, zal uit acht afleveringen bestaan en debuteert op Netflix op 29 augustus, bekend als "Judgement Day".

Wanneer kunnen we de anime Terminator Zero streamen op Netflix?

Terminator Zero gaat in première op 29 augustus, passend bij de dag die bekend staat als "Judgement Day".

Terminator Zero is de nieuwste toevoeging aan de populaire Terminator-franchise, die begon met de iconische film uit 1984 geregisseerd door James Cameron en met Arnold Schwarzenegger in de hoofdrol. De franchise heeft sindsdien meerdere films, series, stripboeken en games voortgebracht, en deze anime-serie markeert de eerste keer dat Terminator geanimeerd wordt. Fans van de franchise kunnen zich verheugen op een geheel nieuwe kijk op de tijdreizen en de strijd tussen mensen en machines.