De epische eerste patch van Manor Lords – Updates die je niet mag missen

May 31, 2024 1:53 PM

Manor Lords heeft zijn eerste grote patch ontvangen in versie 0.7.972. Ontwikkelaar Slavic Magic heeft diverse wijzigingen aangebracht, zoals het verhelpen van problemen met handelsplaatsen, zwakke boogschutters, hoge bierconsumptie en verdwijnende gewassen. Een nieuwe belangrijke functie genaamd de koningstaks is toegevoegd, die goede werknemers beloont en slechte bestraft. Andere toevoegingen omvatten verschillende pantseropties, een vernieuwde grote graanschuur en een nieuwe patroonheilige. Spelers wordt aangeraden om een nieuwe save te beginnen en eventuele mods te verwijderen voor een soepele speelervaring. Sinds de Early Access-release op 26 april 2024, heeft Manor Lords meer dan twee miljoen kopieën verkocht. Deze patch brengt vele verbeteringen op het gebied van gameplay, balans, economie en gebruikersinterface.

Is het noodzakelijk om een nieuwe save te beginnen na de patch?

Ja, de ontwikkelaars raden aan om een nieuwe save te beginnen om te genieten van alle fixes en veranderingen die de patch met zich meebrengt.

Manor Lords is een city-building game die spelers uitdaagt om hun eigen middeleeuwse koninkrijk te beheren. Het spel combineert elementen van economische simulatie, stadbeheer en real-time strategie, waarbij spelers zorg moeten dragen voor hun onderdanen, handelsroutes opzetten en zich verdedigen tegen vijandige legers. Dankzij de rijke gameplay en gedetailleerde grafische weergave heeft Manor Lords al snel een grote fanbase weten op te bouwen.