De opnames voor Deadpool 3 zijn afgerond, Reynolds & Jackman worden sentimenteel

Jan 25, 2024 3:37 PM

Deadpool 3 heeft onlangs het filmen afgerond, waarbij Ryan Reynolds en Hugh Jackman ontroerende boodschappen deelden om deze mijlpaal te vieren. Reynolds uitte via Twitter zijn dank aan de cast en crew voor hun harde werk en vastberadenheid ondanks uitdagingen zoals een staking van de SAG-AFTRA, die leidden tot een nieuwe releasedatum van 26 juli. Zowel Reynolds als Jackman zinspeelden op de emotionele betrokkenheid bij het project waarbij Jackman ook meldde afscheid te nemen van zijn iconische Wolverine uiterlijk. Deadpool 3, de enige MCU-film die in 2024 verschijnt, belooft een ongecensureerde, gewaagde ervaring te worden, alhoewel een officiële synopsis nog steeds ontbreekt.

Wanneer komt Deadpool 3 uit in de bioscoop?
nDeadpool 3 staat gepland om op 26 juli 2024 in de bioscoop te verschijnen.

Deadpool, ook wel bekend als "The Merc with a Mouth", staat bekend om zijn scherpe humor en breuk van de vierde wand, waardoor hij direct met het publiek kan communiceren. Sinds de eerste film uit 2016 is het personage enorm populair geworden onder fans, mede dankzij de vertolking door Ryan Reynolds. De terugkeer van Hugh Jackman als Wolverine wekt ook veel opwinding op, aangezien de twee karakters bekend staan om hun dynamische interacties in de Marvel-comics. De samenwerking tussen Reynolds en regisseur Shawn Levy, vooral bekend van zijn werk aan de Night at the Museum-serie en Stranger Things, voorspelt een interessante mix van actie en humor voor deze derde instalment in de Deadpool-franchise.