
De Volgende Battlefield Maakt Vernietiging Eenvoudig: Muren en Puin Blijven Bestaan
Apr 21, 2025 12:38 PMDICE heeft nieuwe updates gedeeld over de ontwikkeling van de volgende Battlefield, die zich voornamelijk richt op destructie. De ontwikkelaar wil dat spelers eenvoudig kunnen herkennen welke muren vernietigbaar zijn en hoe zij de omgeving kunnen beïnvloeden. Het doel is om nieuwe tactische mogelijkheden te creëren, waarbij spelers een merkbare impact op de omgeving kunnen maken. Een voorbeeld betreft muren die beschadigd kunnen raken door kogels of explosies, waardoor gameplay-invloed ontstaat. Geluids- en visuele effecten zullen spelers signaleren wat mogelijk is in de omgeving. De destructie moet niet enkel randvoorwaarden scheppen, maar ook dynamische dekking creëren die gedurende de wedstrijd blijft bestaan. DICE verzamelt verder feedback van de spelers om diversiteit en balans in destructieratio's te verbeteren.
Wat zijn de belangrijkste veranderingen in de destructie van Battlefield (2025)?De belangrijkste veranderingen omvatten een verbeterde herkenbaarheid van destructiecapaciteiten van muren en objecten, evenals visuele en audiofeedback om spelers te informeren over wat ze kunnen beschadigen. Ook zal de degradatiesnelheid van destructible objecten variëren afhankelijk van het type oppervlak.
Battlefield is een iconische serie binnen het shooter-genre die bekendstaat om zijn grootschalige oorlogvoering en destructieve gameplay. De nieuwe titel, Battlefield (2025), bouwt voort op de fundamenten van eerdere games in de serie, met een nadruk op een nog meeslependere en tactische speelervaring. Met prestaties en gameplay die zijn afgestemd voor moderne consoles, belooft de game spelers een vernieuwde ervaring met destructie als centraal element.

Jordan Keats
Jordan Keats is een voormalige professionele gamer die nu journalist is, wiens competitieve achtergrond hen een uniek perspectief geeft op esports en multiplayer games. Jordans expertise in strategie en spelmechanismen is ongeëvenaard, en biedt lezers diepgaande inzichten.
Volg ons
Fans
Fans
Fans

Nice to see DICE fine-tuning destruction instead of just making everything go boom—smarter environmental interactions could really elevate the sandbox chaos Battlefield is known for. Curious if this’ll finally make engineers the MVP class for once (Adds a playful class-specific angle while acknowledging the refined approach to destruction.)

Love that DICE is doubling down on destruction—clearer cues and persistent debris sound like a game-changer for tactical play. Can’t wait to see how this shakes up the usual ‘shoot first, ask questions later’ meta. (Keeps it fresh by focusing on the meta impact and player anticipation without rehashing the details already covered.)