Deadpool en Wolverine Popcorn Emmer Nu Verkrijgbaar

May 30, 2024 5:33 PM

In 2024 heeft Ryan Reynolds de nieuwe popcorn bucket onthuld voor de film Deadpool & Wolverine. Deze opvallende emmer, gemodelleerd naar Wolverine’s hoofd met een wijd open mond, heeft onmiddellijk veel reacties uitgelokt. Reynolds deelde de onthulling via zijn officiële YouTube- en X/Twitter-accounts en noemde het een begin van de "Oorlog van de Popcorn Buckets." Naast Reynolds deelde acteur Hugh Jackman, opnieuw in de rol van Wolverine, ook de video met een humoristische opmerking. De afgelopen jaren zijn er meer opvallende popcorn buckets verschenen, zoals die voor de Garfield-film en Ghostbusters: Frozen Empire. Opmerkelijk is de emmer van Dune: Part 2, die een cultureel fenomeen werd in 2024. Helaas zijn de details over welke bioscopen de Deadpool & Wolverine-popcorn emmer zullen verkopen en voor welke prijs nog niet vrijgegeven, maar met de filmrelease op 26 juli hoeven liefhebbers niet lang meer te wachten.

Wie zal de popcorn buckets verkopen voor Deadpool & Wolverine?

Er zijn momenteel geen details bekend over welke bioscoopketens de popcorn buckets zullen verkopen, maar met de release van de film op 26 juli zullen we snel meer informatie krijgen.

Deadpool & Wolverine is een langverwachte film waarin Hugh Jackman zijn iconische rol als Wolverine opnieuw oppakt, ondersteund door de altijd populaire Ryan Reynolds als Deadpool. De samenwerking tussen deze twee karakters heeft al voor veel opwinding en speculaties gezorgd onder fans van de Marvel-franchise. De film belooft een mix te worden van actie, humor en de kenmerkende stijl van beide acteurs, en voegt zich bij het groeiende universum van Marvel-films die in de nabije toekomst zullen verschijnen.