Death Stranding 2 onthult bizarre fotomodus en dansende marionetten
Sep 30, 2024 12:37 PMKojima Productions heeft nieuwe gameplaybeelden van Death Stranding 2: On the Beach gedeeld, waarin een aantal vreemde elementen worden getoond zoals de fotomodus, danzende poppenmannen en zelfs een personage gespeeld door George Miller, de regisseur van Mad Max. De beelden begonnen met een niet al te normale scène waarin Norman Reedus als Sam door zwarte vloeistof loopt om een man genaamd Tarman te ontmoeten, die vergezeld wordt door zijn vliegende kat en een creepy pratende pop. De volgende clips introduceren andere personages zoals Tomorrow, gespeeld door Elle Fanning, en Rainy, gespeeld door Shioli Kutsuna, terwijl ze een nummer zingen met de eerder genoemde pop, officieel Dollman genoemd. Het spel bevat ook een personage genaamd Heartman die zijn vermogen toont om staand te slapen. De gameplay toont verder een fotomoment waarbij verschillende vrouwelijke personages poseren en dansen, wat een nieuwe draai geeft aan de fotomodus. Death Stranding 2 wordt verwacht in 2025, maar specificaties over de releasedatum zijn nog niet bekendgemaakt.
Wat zijn de belangrijkste nieuwe functies die we in Death Stranding 2 kunnen verwachten?In Death Stranding 2 kunnen spelers uitkijken naar een vernieuwde fotomodus, unieke gameplay-elementen zoals dansende poppen en nieuwe personages met bijzondere vaardigheden. Het spel combineert vreemde elementen met de kenmerkende storytelling van Hideo Kojima.
Death Stranding, de voorganger van Death Stranding 2, werd bekend om zijn unieke gameplaymechanieken en diepgaande verhaallijn, waarin concepten als verbinding en isolatie centraal staan. De game heeft een cultstatus verworven, voornamelijk door zijn visuele stijl en de innovatieve wereld die Hideo Kojima heeft gecreëerd. Death Stranding 2 belooft dit wereldbeeld verder uit te breiden met nieuwe personages en gameplaymechanismen die ook fans van de serie zullen aanspreken.
Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans