Deathgasm II Prequel: Bloederige Graphic Novel Aangekondigd

Aug 01, 2024 4:00 PM

De heavy metal gethemede horror-komedie "Deathgasm" krijgt niet alleen een vervolg, maar breidt zich ook uit naar de wereld van strips. De franchise ontvangt zijn eerste graphic novel, getiteld "Deathgasm 1.5: Director's Cut," die dient als een directe prequel op de aanstaande film "Deathgasm II: Goremageddon." De graphic novel wordt gecreëerd en geregisseerd door "Deathgasm" regisseur Jason Howden, met bijdragen van schrijvers, kunstenaars en inkleurders zoals Peter Bune, Industrias Lamonicana en Zac Atkinson. De strip zal worden gecrowdfund op Kickstarter, waarbij backers kunnen kiezen tussen hardcover en softcover edities, evenals optionele extra's zoals maskers, originele kunstwerken en gesigneerde prints. Dit alles wordt uitgegeven door Metal X Entertainment, een nieuw multimedia bedrijf dat wordt geleid door Joshua Viola en James Aquilone.

Wat kunnen fans verwachten van het verhaal in "Deathgasm 1.5: Director's Cut"?

Fans kunnen zich verheugen op een episch, visueel verhaal vol bloed en gore. Hoofdpersoon Brodie en Medina zullen demonen bevechten en heavy metal riffs spelen, oude vrienden tegenkomen en een tijdloze kwade kracht confronteren die zich in de schaduwen van een heavy metal-hatende kerk verbergt.

Voor fans van de eerste film is dit een spannende ontwikkeling. "Deathgasm," uitgebracht in 2015, werd alom geprezen voor zijn unieke mix van horror, humor en heavy metal. De film volgt een groep tieners die per ongeluk demonen oproepen door een satanisch muzieknummer te spelen. De prequel, "Deathgasm 1.5: Director's Cut," belooft dieper in te gaan op de avonturen tussen de eerste en tweede film, en biedt fans meer van dezelfde rockende horror waar ze van houden.