Deathstroke Markeert het Einde van de Roadmap van de Suicide Squad
Dec 08, 2024 12:05 PMSuicide Squad: Kill the Justice League nadert zijn einde met de aankondiging van Deathstroke, de laatste toevoeging aan de roadmap van het spel. Na een bijzonder teleurstellende lancering, heeft het spel te maken gehad met zware kritieken en verkoopproblemen. Het feit dat de prijs is verlaagd naar slechts £3 tijdens een Steam-uitverkoop illustreert de moeilijke situatie. De communicatie van Rocksteady laat veel te wensen over, met weinig details over de nieuwe content en een gebrek aan betrokkenheid op sociale media. Terwijl Warner Bros. heeft bevestigd dat Rocksteady de gepland vier seizoenen zal voltooien, lijkt het erop dat er geen verdere inhoud of ondersteuning zal zijn na de release van Deathstroke. Gamers hopen dat Rocksteady zich weer kan richten op single-player projecten, waar zij in het verleden succesvol in waren.
Wat zijn de problemen die Suicide Squad: Kill the Justice League heeft ervaren?Suicide Squad: Kill the Justice League heeft te maken gehad met een teleurstellende lancering, zware kritieken, en heeft zijn prijs drastisch verlaagd naar £3 tijdens Steam-uitverkopen. De communicatie van de ontwikkelaar is beperkt, met weinig details over nieuwe seizoenen en gebrek aan updates, wat heeft geleid tot een algemeen gevoel van desinteresse vanuit de studio.
Suicide Squad: Kill the Justice League is ontwikkeld door Rocksteady Studios, bekend van de succesvolle Arkham-serie. De game zou spelers de mogelijkheid bieden om de iconische antihelden van de Suicide Squad te besturen in een open wereld, maar werd ontvangen met veel kritiek vanwege het gebrek aan diepgang en mislukte gameplay-elementen. De game biedt coöperatieve multiplayer, maar heeft niet dezelfde impact gehad als de eerdere titels van Rocksteady, wat mogelijk geen goede toekomst voorspelt voor de live-service structuur van het spel.
Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
It’s a real bummer to see Rocksteady struggle post-Arkham, especially with a franchise as rich as Suicide Squad; the drastic price drop is telling. It feels like they've lost touch with what made their games special, and that pivot to a live service might just be a sign of the times rather than a step forward.
It’s a shame to see Rocksteady struggle with a game that had so much potential; their knack for immersive single-player narratives just doesn't translate well to the live service model. With Deathstroke as the last character and a steep price cut, it feels like fans are being left hanging while we all hope for a return to form in their upcoming projects.