Delta Force: Hawk Ops maakt debuut tijdens Steam Next Fest in oktober

Aug 20, 2024 7:18 PM

Delta Force: Hawk Ops heeft recentelijk spannende aankondigingen gedaan tijdens Gamescom 2024. Dit aankomende free-to-play shooter-game zal speelbaar zijn tijdens de Steam Next Fest in oktober. De game bevindt zich al maanden in een gesloten alpha-test, die nu is uitgebreid naar het Westen. De reacties zijn overwegend positief, en velen beschouwen het als serieuze concurrent voor DICE’s Battlefield. Team Jade heeft de alpha geregeld geüpdatet met nieuwe content, waaronder een nieuwe map en een game-modus die vergelijkbaar is met Battlefield’s Conquest. De publieke release staat gepland voor het eerste kwartaal van 2025, terwijl de alpha-fase waarschijnlijk tot begin september doorgaat.

nWat voor spelmodus heeft Delta Force: Hawk Ops?

Delta Force: Hawk Ops bevat een multiplayer modus die doet denken aan Battlefield's Conquest, evenals een singleplayer campagne geïnspireerd op de film Black Hawk Down. De campagne is echter niet gratis beschikbaar.

n

Delta Force: Hawk Ops is een nieuwe shooter die zich richt op zowel multiplayer als singleplayer ervaringen. De game is ontwikkeld door Team Jade en bouwt voort op de erfenis van de Delta Force-franchise, die bekend staat om zijn militaire tactische gameplay. Het is een kans voor spelers om deel uit te maken van een nieuw avontuur met een frisse kijk op het genre.

Mr. Bison Mr. Bison commented on: 2024-08-20 19:30:02
I'm really excited to see Delta Force: Hawk Ops stepping into the free-to-play shooter arena; it might just be the revival the tactical genre needs. Plus, a single-player campaign tied to Black Hawk Down Count me in for some nostalgia-fueled action