Demo voor Videogame SAND LAND, Gebaseerd op de Manga van Akira Toriyama, Nu Beschikbaar

Mar 19, 2024 11:14 AM

Gaming fans opgelet: er is een demo versie van Sand Land beschikbaar gekomen op PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X|S en PC via Steam. Dit spel, gebaseerd op de manga van Akira Toriyama, biedt spelers de kans om alvast een deel van de game wereld te verkennen samen met de personages Beelzebub, Rao en Thief. De demo laat spelers ook kennismaken met wapenaanpassingen en upgrades voor voertuigen, wat essentieel is tijdens gevechten. Sand Land ligt in de lijn van verwachting van Toriyama's nalatenschap, bekend van Dragon Ball en zijn bijdragen aan gameseries zoals Dragon Quest. De Voltreffer film van Sand Land werd afgelopen zomer uitgebracht, kort voor Toriyama's overlijden eerder in maart op 68-jarige leeftijd. De volledige game wordt verwacht op 26 april. Voor meer details en een hands-on preview, houd IGN in de gaten.

Wat kunnen spelers verwachten van de Sand Land demo?

Spelers kunnen een segment van de spelwereld verkennen, verschillende personages en hun vaardigheden uitproberen, en de mogelijkheid ontdekken om wapens en voertuigen te customizen en te upgraden.

Zand, demomen en postapocalyptische verhalen: deze elementen vormen samen de wereld van Sand Land. De manga, oorspronkelijk uitgebracht in 2000, was een relatief kortlopend avontuur dat zich afspeelt in een verwoeste wereld waar water schaars is. Het verhaal volgt een demonenprins genaamd Beelzebub, een oude man genaamd Rao en een ex-militaire man die gewoon bekend staat als Thief. De game ademt de sfeer van Toriyama's unieke artistieke stijl en zal zeker nostalgie oproepen bij fans van zowel de manga als van Toriyama’s populaire werk. De aankomende launch van het spel en de recente filmadaptatie geven een nieuwe invulling aan dit minder bekende werk van Toriyama.