DIABLO 4 KOMT VOLGENDE MAAND NAAR XBOX GAME PASS EN PC GAME PASS

Feb 16, 2024 9:51 AM

Diablo IV, de langverwachte hack-and-slash RPG van Blizzard Entertainment, komt naar Xbox Game Pass en PC Game Pass. Deze toevoeging, gepland voor 28 maart, markeert het begin van de samenwerking tussen Microsoft en Activision Blizzard na de recente overname. Xbox-president Sarah Bond onderstreept het doel om een groot aantal Activision Blizzard-spellen beschikbaar te stellen via Game Pass. Diablo IV zal speelbaar zijn op zowel PC als Xbox-consoles.

Gebruikmakend van strategische SEO: Diablo IV maakt binnenkort zijn entree op Game Pass, een belangrijke stap na de overname van Activision Blizzard door Microsoft. Met deze lancering op 28 maart krijgen abonnees toegang tot de spannende wereld van Sanctuary en kunnen ze zich verdiepen in deze rijke en duistere RPG op zowel Xbox als PC. Dit nieuws zal ongetwijfeld de interesse van vele Nederlandse gamers wekken die uitkijken naar de nieuwste Activision Blizzard-release.

Is Diablo IV beschikbaar op andere platformen dan Xbox en PC?

Ja, Diablo IV zal ook beschikbaar zijn op andere platformen zoals de PS4 en PS5, maar de toevoeging aan Xbox Game Pass en PC Game Pass geldt alleen voor Xbox en PC.

Diablo IV belooft de iconische formule van de Diablo-serie voort te zetten met een immense en open wereld, diepe RPG-elementen, en de kenmerkende duistere sfeer. De game is het nieuwste deel in de populaire franchise en zet het verhaal voort in de wereld van Sanctuary, waar spelers het weer opnemen tegen hordes demonen en de strijd aanbinden met nieuwe en oude vijanden. Met de verwachting hooggespannen, kunnen fans binnenkort een diepgaande en uitdagende ervaring verwachten die de hack-and-slash gameplay naar een nieuw niveau tilt.