Directeur van Star Wars Outlaws spreekt over irritante stealthmissies

Sep 08, 2024 12:31 PM

De creatieve directeur van Star Wars Outlaws heeft laten weten dat hij zich bewust is van de klachten over de frustrerende stealth-missies in het spel. Gamers hebben geklaagd over de instant-fail mechanic die in deze missies voorkomt, wat leidt tot onrechtvaardige situaties. Gerighty stelt dat ze aanpassingen zullen maken om deze missies te verbeteren en ze toegankelijker te maken. Hij benadrukt dat hoewel de fail state niet volledig zal verdwijnen, er zeker mogelijkheden zijn om het spelen aangenamer en begrijpelijker te maken. Een patch zal naar verwachting binnen tien dagen beschikbaar zijn om deze problemen op te lossen. Dit geeft spelers die de missies al hebben voltooid een kans om te pronken met hun prestaties, hoewel hij dit met een knipoog zegt.

Welke updates zijn er gepland voor Star Wars Outlaws?

Star Wars Outlaws zal een patch ontvangen die de frustrerende stealth-missies aanpakt. De creatieve directeur heeft beloofd dat ze de huidige instant-fail situaties zullen verbeteren en de moeilijkheidsgraad toegankelijker zullen maken voor spelers.

Star Wars Outlaws is een open-wereld actie-avonturenspel dat eind september 2024 is uitgebracht door Ubisoft. Het spel speelt zich af in het Star Wars-universum en biedt spelers de kans om in de huid te kruipen van een schurkachtige protagonist. Met een dynamisch verhaal, boeiende missies en het verkennen van iconische locaties, heeft het spel veel positieve reacties gekregen, ondanks enkele gameplay-kritieken zoals de stealth-missies. Het is een waardevolle aanvulling op het Star Wars-gaminglandschap en trekt zowel nieuwe spelers als veteranen aan vanwege de rijke lore en de mogelijkheid om zich onder te dompelen in het universum.