Directeuren van Succession en Loki leiden The Last of Us S2

Jan 26, 2024 2:31 PM

Het tweede seizoen van 'The Last of Us' TV-serie belooft weer een spannende reeks afleveringen te worden met een indrukwekkende line-up van regisseurs. Kenners uit de industrie, zoals Emmy-winnaar Mark Mylod van de HBO-serie 'Succession' en Kate Herron van Marvel's 'Loki', voegen zich bij het regisseurstalent. Peter Hoar, die lof oogstte voor de aflevering 'Long, Long Time' van het eerste seizoen, keert terug, samen met andere grote namen zoals Stephen Williams en Nina Lopez-Corrado.

Bovendien zijn er nieuwe acteurs aangekondigd die in het tweede seizoen te zien zullen zijn, waaronder Kaitlyn Dever als Abby, Young Mazino als Jesse en Isabela Merced als Dina. Met Craig Mazin en Neil Druckmann opnieuw aan het roer, wordt verwacht dat het seizoen het hoge niveau van de show zal vasthouden. Fans kunnen uitkijken naar de release van het nieuwe seizoen in 2025.

Wanneer wordt het tweede seizoen van 'The Last of Us' uitgezonden?

Het tweede seizoen van 'The Last of Us' wordt door HBO in 2025 uitgezonden.

The Last of Us, oorspronkelijk een succesvolle videogame ontwikkeld door Naughty Dog voor de PlayStation, heeft met de adaptatie naar het televisiescherm wereldwijd lof geoogst. Het verhaal speelt zich af in een post-apocalyptische wereld waar een fungale pandemie de mensheid grotendeels heeft geïnfecteerd. De game, bekend om zijn diepgaande verhaal en emotioneel geladen personages, heeft meerdere prijzen gewonnen sinds de release in 2013 en is beschouwd als een van de grootste videogames ooit gemaakt. Het succes van de game heeft geleid tot meerdere vervolgen en uitbreidingen, waaronder 'The Last of Us Part II' dat in 2020 uitkwam.