Donker universum overschaduwt Super Nintendo World buzz

Jan 30, 2024 4:02 PM

Universal heeft bevestigd dat het nieuwe themapark Epic Universe, inclusief Super Nintendo World en het Dark Universe, in 2025 zijn deuren zal openen. Oorspronkelijk gepland om vorig jaar te lanceren, heeft Super Nintendo World door vertragingen een nieuwe openingsdatum in 2025 gekregen. Fans kunnen een warp-pipe-ingang, een sfeervol café en een cadeauwinkel verwachten, zoals te zien is in de artistieke impressies. Maar de echte verrassing is de aankondiging van een Dark Universe wereld, gebaseerd op het mislukte filmproject van Universal dat bedoeld was als een MCU-achtig universum met hun monsterfilm IP's. Hoewel het filmproject nooit van de grond is gekomen, lijkt Universal de merknaam nieuw leven in te blazen binnen het themapark.

Wat kunnen we verwachten van Super Nintendo World in Universal's Epic Universe park?nSuper Nintendo World zal onder andere een warp-pipe-ingang, een thematisch café en een souvenirwinkel bevatten, naast attracties en ervaringen gebaseerd op de populaire Nintendo franchises. Het belooft een meeslepend avontuur te worden voor fans van alle leeftijden.

Super Nintendo World is niet alleen een attractie voor gamers, maar ook een belichaming van het culturele fenomeen dat Nintendo teweeg heeft gebracht. Met iconische personages zoals Mario en andere bekende gezichten uit de rijke historie van het bedrijf, is het een droom voor de fans. Het park zal waarschijnlijk elementen uit verschillende games op een creatieve manier samenbrengen om bezoekers een interactieve en unieke ervaring te geven. De aankondiging van het Dark Universe themagebied maakt duidelijk dat Universal investeert in de kracht van hun klassieke filmmonsters, ondanks het falen van het filmproject. Dit themagebied kan klassieke horrorfans een geheel nieuwe manier bieden om hun favoriete personages en verhalen te beleven.