Dragon Ball Sparking Zero haalt 100K spelers op Steam

Oct 11, 2024 8:55 AM

Dragon Ball: Sparking! Zero heeft recentelijk meer dan 100.000 gelijktijdige spelers op Steam bereikt, nu de early access periode ten einde is gekomen. Het spel, dat als uitstekend wordt beoordeeld, staat momenteel bovenaan de lijst van best verkochte games in de Steam-winkel. Deze opmerkelijke toename in spelers volgt op de eerdere piek van 80-90.000 tijdens de vroege toegang, enkel van spelers die iets extra betaalden om het spel eerder te spelen. Het aantal spelers houdt geen rekening met de gamers op PlayStation en Xbox. Deze stijging heeft geleid tot positieve reacties en blijdschap over de content van het spel, met name de single-player ervaring waarin spelers unieke momenten ontdekken, zoals Goku's strijd tegen Vegeta's apenvorm. Multiplayer-gevechten zijn ook populair, met spelers die het leuk vinden om te winnen met minder sterke personages.

Wat maakt Dragon Ball: Sparking! Zero zo populair bij gamers?

Dragon Ball: Sparking! Zero is populair vanwege de veelzijdige gameplay, spannende gevechten en de herkenbaarheid van geliefde personages zoals Goku en Vegeta. De combinatie van een meeslepende single-player mode en competitieve multiplayer-gevechten zorgt ervoor dat spelers blijven terugkomen voor meer actiemomenten en uitdagingen.

Dragon Ball: Sparking! Zero is een vechtspel dat trouw blijft aan de populaire anime-franchise. Het spel biedt spelers de mogelijkheid om met iconische personages uit de serie, zoals Goku en Vegeta, te spelen en deel te nemen aan spectaculaire gevechten met een variëteit aan moves en technieken. De mix van zowel single-player als multiplayer content trekt een breed scala aan fans, van casual gamers tot hardcore competitieve spelers. Bandai Namco, de ontwikkelaar, heeft met hun recente uitgave een belangrijke bijdrage geleverd aan het vechtspellen-genre.