DRAGON BALL SPARKLING ZERO RELEASE DATUM WAARSCHIJNLIJK BINNENKORT

Mar 25, 2024 5:50 PM

Dragon Ball Sparking! Zero, de langverwachte fighting game geïnspireerd door de populaire anime-serie, heeft onlangs een ESRB-rating ontvangen, wat doorgaans duidt op een aanstaande releasedatum. Fans wachten met spanning, aangezien op het officiële YouTube-kanaal van Bandai Namco Europe een verborgen video vermoedelijk de lanceringsdatum zal onthullen. Naast de spannende ontwikkelingen rond de releasedatum, bieden recente trailers op hetzelfde kanaal een voorproefje van de actievolle gevechten tussen personages zoals Goku, Vegeta, en het tonen van Super Trunks, Nappa, Toppo, Jeice en Super Saiyan Broly.

Welke personages zijn bevestigd speelbaar in Dragon Ball Sparking! Zero?

In Dragon Ball Sparking! Zero kun je spelen met een aantal bekende personages, waaronder Super Trunks, Nappa, Toppo, Jeice en Super Saiyan Broly, zoals getoond in de onlangs uitgebrachte trailers.

Dragon Ball is een van de meest geliefde en herkenbare anime-franchises ter wereld. De serie begon als een manga in 1984, gemaakt door Akira Toriyama. Sindsdien is de franchise enorm gegroeid en omvat nu niet alleen boeken en televisieshows, maar ook films en een breed scala aan videogames. Games zoals de Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi-serie hebben een grote fanbase opgebouwd door trouw het gevoel en de stijl van de gevechten uit de anime- en mangaseries na te bootsen. Met de aankondiging van Dragon Ball Sparking! Zero hopen de fans op een voortzetting van deze traditie met een moderne draai.