Dragon Ball Z: Kakarot onthult Gokus nieuwste epische DLC

Jan 29, 2024 4:00 PM

Fans van Dragon Ball Z kunnen zich verheugen op een nieuwe uitbreiding voor de populaire game Dragon Ball Z: Kakarot. Bandai Namco en CyberConnect 2 hebben 'Goku's Next Journey' aangekondigd, welke in februari uitgebracht zal worden. In deze downloadable content (DLC) zal hoofdpersoon Goku het opnemen tegen Uub, de reïncarnatie van Kid Buu. Dit avontuur is geïnspireerd op de laatste aflevering van de Peaceful World Saga uit de anime. Spelers die beschikken over de tweede seizoenspas van de game krijgen toegang tot deze uitbreiding, maar het is ook mogelijk om de DLC los aan te schaffen. Dragon Ball Z: Kakarot is beschikbaar voor PlayStation 4, Xbox One, Steam, Nintendo Switch, PlayStation 5 en Xbox Series X|S. De actie-rpg laat spelers de wereld van Dragon Ball Z verkennen met tal van sidequests, npc's om mee te interacteren en skills om te leren.

Welke nieuwe elementen biedt de 'Goku's Next Journey' DLC voor Dragon Ball Z: Kakarot?

De 'Goku's Next Journey' DLC voor Dragon Ball Z: Kakarot brengt een nieuw verhaal waarin Goku Uub ontmoet. De uitbreiding bevat waarschijnlijk nieuwe missies, uitdagingen en mogelijk extra skills of gameplay-elementen die spelers kunnen ervaren.

Dragon Ball Z: Kakarot is een actie-rpg die fans van de serie meeneemt door het verhaal van Dragon Ball Z. Spelers kunnen iconische gevechten naspelen, vechttechnieken verbeteren en de uitgestrekte wereld verkennen. Naast het bekende verhaal zijn er ook nieuwe achtergronden en verhaallijnen toegevoegd. Sinds de release van de game in 2020, is Dragon Ball Z: Kakarot positief ontvangen door fans, ondanks sommige gemengde kritieken op de rpg-elementen en het gevechtssysteem. De release van nieuwe content zoals 'Goku's Next Journey' houdt de game levendig en boeiend voor zowel nieuwe spelers als veteranen van de serie.