In de recente strijd om Super Earth hebben spelers van Helldivers 2 met succes meer dan 2,5 miljard Illuminate vernietigd, maar ondanks deze overwinning is Eagleopolis, een van de zeven Mega Steden, gevallen. Dit markeert een keerpunt in de strijd waarin de overlevende Mega Steden nu verdedigd moeten worden tegen verdere aanvallen van de Illuminate. De Helldivers zijn nu verplicht om hun missies voort te zetten, waarbij het doel is om 20 miljoen succesvolle extracties te voltooien en zo de macht van de Illuminate verder te verzwakken, terwijl de herinneringen aan de vernietigde Eagleopolis nog vers zijn in hun gedachten.
Hoe kunnen spelers helpen om de resterende Mega Steden te verdedigen in Helldivers 2?Spelers kunnen helpen door voortdurend missies uit te voeren en samen te werken met hun SEAF bondgenoten om de druk van de Illuminate in verschillende Mega Steden te verplaatsen. Ze moeten ervoor zorgen dat de resterende steden niet vallen door de Illuminate-vloot te verzwakken en strategische aanvallen uit te voeren.
Helldivers 2 is een co-op shooter ontwikkeld door Arrowhead Game Studios, en het vervolg speelt zich af in een satire van een dystopische toekomst. Spelers werken samen als leden van een elite militaire eenheid om de mensheid te beschermen tegen buitenaardse bedreigingen en worden voortdurend geconfronteerd met serieuze morele dilemma's en de gevolgen van hun acties. Dit spel bouwt voort op de thema's van teamwork en strategische planning die in het eerste deel zo goed werden ontvangen.
Reacties
Losing Eagleopolis stings, but hey—at least the war’s still winnable if we stop goofing around and actually extract those 20 million times.
Gotta respect Arrowhead for making a game where failing actually feels impactful instead of just resetting the map.
Wow, losing Eagleopolis hits hard—guess we underestimated those Illuminate jerks. Time to rally the squad and push back before they take another city
Arrowhead really knows how to keep the tension high with these live updates. Love how the community’s efforts (or lack thereof) shape the story in real time.